Mahdollisia miesaaveita löytyisi isoäidin isän, parin isoisän, isän, appiukon, enon ja Mister X:n muodossa. Tiedossani ei ole, että kukaan naispuolisista läheisistä edesmenneistä olisi käyttänyt partavettä. Onko isäni pantu vahtimaan minua, ettei minulle käy mitään pahaa yöllä, sillä tuoksu tuntuu aina voimakkaasti illalla ja vain makuuhuoneessani. Nytkin, kun kirjoitan tätä. Oma ukkoni ei käytä partavettä - hän on enempi originaali.

Olen eliminoinut kaikki mahdolliset tuoksulähteet, parfyymit, pesuaineet, pyykit. Kukkia ei ole. Tunne ei ole pelottava, muttei järin mukavakaan. En pidä ajatuksesta, että joku vaklaisi minua näkymättönä, haha uusi sana, siis näkymättömänä. NÄKYMÄTTÖ! Kuulostaa roimalta näköhavaintojen sarjalta.

Olisinko pettynyt, jos se olisikin jokin deodorantti tai laatikkoon unohtunut kasvopyyhe? Naa, en ollenkaan. Nenä menee helposti tukkoon hajusteista.

Jos huvittaisi, voisi tietenkin leikkiä Yvetteä (Most Haunted) ja kysyä, onko täällä ketään. Käskeä koputtamaan pöytää. Mitä, jos kuuluisikin vastaus ja pöytä keinuisi? Sitten tietty kirkuisin kuin Yvette. Tähän asti olen teeskennellyt välinpitämätöntä, enkä ole halunnut läträäjän tietävän, että olen huomannut hänen läsnäolonsa. Todennäköisesti keskityn edelleen eliminoimaan tuoksun aiheuttajaa. Hieman kiusallista, sillä en välittäisi koko asiasta, ellei se muistuttaisi joka ilta itsestään.