...olisiko tän mun blogin nimi pitänyt olla Aina vaan jaksaa vituttaa.

Nyt taas alkoi ihan sanomattomasti vituttaa tällainen:

Jouluhalit ovat alkaneet ♥ lähetä tämä kaikille ystävillesi joista välität ja katso montako saat takaisin! Jos saat 1-3 olet ihan kiva. 4-8 olet todella mukava. 9 tai yli niin olet huippu tyyppi josta kaikki välittävät :)

Mitä kaikkea koen olevan pielessä tämänlaatuisissa jutskissa? No, tietenkin ensinnäkin kateellisten ääliöiden dissaamana tyyppinä en uskaltaisi odottaa enempää kuin 2 vastausta. Toiseksi, eihän minulla ole kavereita, joille tällaista lähettää. Se ei johdu siitä, ettei minulla olisi kavereita - he eivät vaan pyöri netissä vastailemassa kaikenmaailman ketjutuksiin.

Kolmanneksi, kuka on päättänyt, että olen ihan kiva, todella mukava tai peräti huipputyyppi, josta kaikki välittävät sen perusteella kuinka monta vitun halia saan jossain julkisessa mediassa?

Neljänneksi, eikö tämä ole moraalisesti arveluttavaa ja tuomittavaa - ajatelkaa nyt nuoria tai henkisesti heikkoja ihmisiä, jotka pettyvät, kun kukaan ei lähetäkään takaisin halia - olet siis ihan paska tyyppi.

Halaamisesta on tehty muka helppoa. Voisiko joku nyt lähettää mulle voimahalin?