Lue koko artikkeli

http://www.tekniikkatalous.fi/ict/article408063.ece

T&T New York - Vanha sanonta kuuluu, että jos haluat tietää jotain oleellista ihmisestä, katso hänen ystäviään. Sosiaalisen median valtava kasvu on tehnyt viisaudesta entistäkin ajankohtaisemman.

Toden totta. Olen huomannut itsekin sen, että saan tietää ihmisistä aika paljon heidän ystäviensä kautta. Ja eikös kunnon selän takana puhuminen ja juoruilu olekin parhaat keinot? Olen onnistunut kuitenkin pitämään itseni suht koht tuntemattomana, koska minulla ei ole ystäviä.

Paras ja helpoin juorukirja on tietenkin FB, ja sieltä kautta rantain löytyy tieto poikineen, ellei halua pitää varaansa. Siellä meillä kaikilla on ystäviä! Olen pyrkinyt paljastamaan itsestäni ja huom! myös tutuistani - olen lojaali - vain osan totuutta, ellen mitään kaikille tahoille, ja sillä tavoin olen sortunut myös tylsyyteen. Jaan tämänkin kuitenkin FB:ssä. No heh hee.