Olen viime päivinä pärjäillyt yli odotusteni, pessyt lattiat ja jopa vahannutkin osan. Pyykkiä ja asioidenhoitoa ja kaikenlaista ennen lähtöä matkalle. Eilen olin jo vähän liian puhki yliyrityksestä, mutta hyvällä mielellä, että jaksaa.

Tänään sitten kauppareissun jälkeen tilasin taksia. Jalat oli jo ihan puhki pitkän kävelyn jälkeen. Soitin tapani mukaan kuljetuspalveluun ja nimenomaan pyysin henkilöautoa, koska en pysty millään kiipeämään pakettiautoon. No tuli sellainen varsin iso paketti, jossa vielä järkyn korkuinen nousu sisätiloihin. Yleensä invoille tilatakseissakin on matalampi kynnys. No enhän sinne päässyt nousemaan. Kuski sanoi minulle veret seisauttavat sanat:

"On sinne huonommatkin päässeet."

Lopulta piti tilata uusi taksi, jota odottelinkin sitten pitkään. Siinä odotellessa tuli kyynel silmänurkkaan. Anteeksi, että olen tällainen vitsin inva, että kyyti meni hukkaan. Olen pahoillani.